کارخانه قالیشویی روشن در شهرک صدرا شیراز

ویژگی های بهترین قالیشویی

ویژیگی های قالیشویی

زمان مطالعه 1 دقیقه

ویژگی های بهترین قالیشویی
ویژگی های بهترین قالیشویی چیست؟

در کل ویژگی های یک قالیشویی خوب متعدد هستند، اما فاکتوری که آن‌ها را از یکدیگر متمایز ‌می‌کند؛ اعتبار این مراکز و کیفیت خدمات است. لحاظ کردن این فاکتورهای مهم سبب ‌می‌شود تا یک مجموعه به برترین قالیشویی از دیدگاه مشتریان تبدیل شود. روش‌های متنوع و جدید بازاریابی و تبلیغات، هرگز به اندازه مشتری مداری و سطح بالای خدمات ارائه شده نمی‌تواند در جذب مشتری موثر باشد. این روزها مردم پایتخت برای اعتماد کردن به قالیشویی‌ها و سپردن ارزشمندترین و بهترین قالی منزل خود به این مراکز، نیازمند اطلاعات کافی در مورد نحوه شستشوی فرش‌ها هستند. از این رو انتخاب بهترین قالیشویی از نظر مشتریان، قالیشویی است که قیمت گذاری خدمات آن‌ها منصفانه و بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی اتحادیه قالیشویی است. آن‌ها انتظار ندارند در پایان کار، بنا به دلایل نامشخص و یک‌بارهزینه‌های اضافی پرداخت کنند. همچنین مردم انتظار دارند تا مواردی مانند شرایط و نحوه حمل و نقل فرش و قالی، کیفیت شستشو و سلامت فرش‌های آن‌ها نیز تضمین شود. بنابراین اگر مرکزی ادعایی مبنی بر قرار داشتن در لیست بهترین قالیشویی ها را دارد؛ باید علاوه بر جلب رضایت مشتریان بابت خدمات ارائه شده خود، هزینه و قیمت گذاری خدماتش نیز شفاف و روشن باشد.

ویژگی های یک قالیشویی مجاز

⚫️قالیشویی‌های مجاز دارای یک شماره جواز از اتحادیه قالیشویان هستند که به راحتی ‌می‌توانید با تماس با اتحادیه، کد مرکز مورد نظر را استعلام کرده و یا ‌می‌توانید از طریق وبسایت رسمی ‌آن قالیشویی، این کار را انجام دهید. ⚫️معمولا پرسنل حمل و نقل قالیشویی با لباس‌های فرم مخصوص، کارت پرسنلی و ماشین مخصوص کارخانه که دارای مشخصه‌های لازم روی بدنه مثل شماره تلفن، نام و نماد قالیشویی هستند مراجعه ‌می‌کنند. ⚫️در هنگام تحویل گرفتن فرش‌ها از شما، رسید سربرگ داری که حاوی مشخصات کارخانه مانند شماره ثبت و شماره مجوز است؛ به مشتری ارائه ‌می‌شود. بهتر است قبل از امضا، تمام مفاد مندرج در برگه رسید را به دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن ⚫️هرگونه سوال و ابهام با کارشناسان و یا تیم پشتیبانی تماس بگیرید. بنابراین تمام اطلاعات مندرج در رسید را کاملا چک کنید و با کارت یا مشخصات قالیشویی مطابقت دهید و سپس آن را امضاء کنید. ⚫️در رسید برخی از قالیشویی‌ها، بندی برای بیمه‌ نامه در نظر گرفته شده است که این بند ضمانت بیشتری به مشتری بابت تعهد پرداخت خسارات احتمالی ‌می‌دهد. این موضوع در مورد فرش‌های دستباف که ارزش بالاتری دارند، اهمیت بیشتری پیدا ‌می‌کند. ⚫️قالیشویی خوب معمولا مرکزی است که خدمات حمل و نقل خود را به صورت رایگان و با بهترین کیفیت ممکن ارائه ‌می‌دهد. در این قالیشویی‌ها، فرش‌های شسته شده به‌ شکل لول و کاور شده تحویل مشتری خواهند شد. ⚫️پروسه شستشوی فرش در ایام عادی سال، زمان تقریبی ۴۸ ساعته دارند؛ اما در روزهای پایانی سال به دلیل تعدد سفارشات ممکن است، زمان آن افزایش پیدا کند. این موضوع در هنگام قبول سفارش از طریق مامورین حمل و نقل به شما ابلاغ می‌شود.

بهترین قالیشویی

۱- پرداخت کاری فرش های دستبافت

یکی از خدماتی که برای فرش های دستبافت در بهترین قالیشویی تهران ارائه شده است پرداخت کاری فرش ها می باشد. فرش های دستباف پس از بافت یا استفاده ی مکرر دچار کوتاه و بلندی می شوند و سطح آن یک دست دیده نمی شود به همین دلیل به پرداخت کاری احتیاج دارند. در بهترین قالیشویی پرداخت کاری فرش های دستبافت به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی انجام می شود و فرش پس از پرداخت کاملا تمیز و هموار دیده می شود.

۲- ترمیم و رفوی فرش های دستبافت

ترمیم و رفوی فرش های دستبافت یکی دیگر از خدمات بهترین قالیشویی تهران می باشد. ترمیم و رفوی فرش های دستبافت در قالیشویی طبق روش و اصول های جدید و پیشرفته انجام می شود تا مشکلات فرش پس از رفو از بین بروند.

۳- رنگ برداری

رنگ دادگی فرش های دستبافت یکی از مشکلاتی است که اکثر اوقات برای فرش ها رخ می دهد و سبب از بین رفتن نمای اولیه فرش می شود و رنگ برداری فرش های دستبافت در بهترین قالیشویی تهران به صورت اصولی و حرفه ای توسط افراد آموزش دیده انجام می شود.

۴- ریشه زنی

ریشه زنی فرش های دستباف با استفاده از الیاف و نخ های با کیفیت به روش های مختلفی انجام می شود و قالیشویی طرح مورد نظر مشتری را برای فرش دستباف انجام می دهد تا مشتری رضایت کامل را داشته باشد.

۵- شستشوی فرش های دستبافت

در قالیشویی شستشوی فرش های دستبافت با استفاده از شوینده های ارگانیک و دستگاه های مخصوص انجام می شود تا مشکلاتی مانند رنگ پریدگی یا رنگ دادگی برای فرش های ایجاد نشود. فرش های دستبافت از ارزش و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و برخی از افراد به فرش های دستبافت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند و نحوه ی شستشو آن برای آن ها بسیار مهم هست به همین دلیل در قالیشویی فرش های دستبافت را به صورت کاملا تخصصی مورد شستشو قرار می دهند.

قالیشویی, شهرک صدرا, روشن

قالیشویی, شهرک صدرا, روشن

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.